دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
سرخط خبرها

فروش فوری خودرو با شرایط ویژه از امروز (۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱) با تحویل یک ماهه + جزئیات و لیست خودرو‌ها

  • کد خبر: ۱۴۲۶۰۹
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
فروش فوری خودرو با شرایط ویژه از امروز (۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱) با تحویل یک ماهه + جزئیات و لیست خودرو‌ها
بهمن موتور سه محصول خود را در طرح ویژه اسقاط خودرو‌های فرسوده عرضه می‌کند. بر اساس اطلاعیه‌ای که این خودروساز منتشر کرده است قرار است سه خودروی دیگنیتی، فدلیتی و وانت کارا در دسترس دارندگان خودرو‌های فرسوده قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح فروش از امروز شنبه ساعت ۱۰ صبح آغاز شده  و متقاضیان تا روز دوشنبه مورخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ می‌توانند برای ثبت نام در این طرح فروش فوری اقدام کنند.

آن طور که در اطلاعیه بهمن موتوری‌ها آمده است قرار است فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره)، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا دو کابین تیپ ۴ عرضه شود. فیدلیتی پرایم با رنگ‌های سفید و مشکی با تریم مشکی، دیگنیتی پرستیژ نیز با رنگ‌های سفید و مشکی و با تریم‌های مشکی و قرمز در تیررس متقاضیان قرار دارد. این خودروساز خصوصی برای تنوع بخشی به طرح فروش فوری خود یک محصول تجاری سبک را نیز در نظر گرفته است. وانت کارا دو کابین تیپ ۴ با رنگ سفید در لیست بهمن موتور قرار دارد.

زمان تحویل خودرو‌ها ۳۰ روزکاری عنوان شده است. البته پیش از آن متقاضیان علاوه بر تکمیل مراحل اسقاط خودرو‌های در اختیار خود باید وجه اعلام شده از سوی بهمن موتور را به عنوان قیمت نهایی خودروی در خواستی پرداخت کنند و در نهایت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

این طرح فروش بهمن موتور بعد از آن در دستورکار قرار گرفت که وزارت صمت اعلام کرد شرکت‌های خودروساز باید منتاظر با عرضه محصولات خود در بورس کالا طرح‌های فروشی را نیز برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر در راستای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و همچنین دارندگان خودرو‌های فرسوده در راستای برنامه دولت برای اسقاط خودرو‌های فرسوده اجرایی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->